دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 11 / 12 / 1393
بازدید : 302
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری لرستان گفت: حکم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری فروردین ماه سال آینده ابلاغ و این افراد در ادارات استان بکار گیری می شوند.
علی کورانی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افرادی که تحت عنوان آزمون استخدامی استانداری لرستان پذیرفته شده اند از فروردین ماه سال آینده به طور رسمی کارمند دولت محسوب می شوند.
وی اظهار داشت: محل تامین منابع مالی در این خصوص استانی و ملی بوده که در بودجه سال 94 پیش بینی شده و تلاش می شود حکم این افراد از اول فروردین ابلاغ شود.
وی ادامه داد: پذیرفته شدگان آزمون کتبی در حال حاضر مراحل پایانی گزینش، ارسال فرم شاغل شاغل و سایر مقدمات اداری را پشت سر می گذارند و انتظار می رود حضور این افراد در ادارات استان موجب افزایش بهره وری و ارتقا خدمات دستگاههای اجرایی استان شود.
کورانی فر تصریح کرد: حدود دو سال گذشته آزمون استخدامی استانداری لرستان با بیش از 10 هزار داوطلب برگزار شد که در نهایت یکهزار نفر از این افراد سال آینده بکارگیری خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری لرستان , ,
:: برچسب‌ها: پذیرفته شدگان پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان فروردین سال آینده بکارگیری می شوند ,
تاریخ : شنبه 19 / 3 / 1393
بازدید : 382
نویسنده : ati

 رئیس مجمع نمایندگان لرستان از بلاتکلیفی قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، ابراهیم آقامحمدی در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر بلاتکلیفی قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان گفت: زمانی که دولت قبلی دست استانداری‌ها را برای استخدام باز کرد، استانداری لرستان خوب عمل نکرد. سهمیه استان ما ۱۵۰۰ نفر بود که با برگزاری جلسات و پیگیری‎های مستمر آن را به ۳۰۰۰ نفر افزایش دادیم اما متأسفانه این فرصت به راحتی از دست رفت.

وی ادامه داد: با دکتر عزیزی معاون وقت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در این زمینه جلسه داشتم که همان جا به استانداری لرستان زنگ زد و حتی حاضر بود این تعداد به ۵۰۰۰ نفر برسد اما دوستان در استانداری اعلام کردند ۳۰۰۰ نفر کافی است و این مجوز گرفته شد اما باز هم استانداری تعلل کرد و در جذب این تعداد نیرو نیز موفق نبود.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: ۳۰ فروردین سال قبل برای جذب ۱۰۰۰ نفر آزمون برگزار شد که بعد از آن دیگر پیگیری نشد تا دولت جدید روی کار آمد و جذب نیرو را متوقف کرد و قبول شدگان همچنان بلاتکلیف هستند با این حال ما پیگیریم و حتی در نطق میان دستور در این خصوص به دولت تذکر دادم.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری لرستان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام , انتقاد آقای محمدی از بلاتکلیفی قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری ,
تاریخ : دو شنبه 3 / 3 / 1393
بازدید : 382
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: بحث آغاز به‌کار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان منتفی نشده و به طور جدی پی‌گیر حل مشکل این افراد هستیم.

 

به گزارش یافته به نقل از روابط عمومی استانداری، با بیان این‌که مجوز آزمون استخدامی استانداری لرستان جزء مجوزهای طرح مهرآفرین نیست که دولت روی آن حرف دارد، یادآور شد: این استخدامی به استناد مجوز برنامه پنجم توسعه کشور گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان ادامه داد: در این راستا تاکنون پی‌گیری‌های جدی انجام و حتی موضوع در نشست معاونان استانداری های سراسر کشور نیز مطرح شد.

کورانی فر با بیان این که قرار شده است هیأتی برای بررسی موضوع به لرستان اعزام و راه‌کاری در این زمینه اتخاذ شود، عنوان کرد: به دنبال این هستیم که مشکل را از طریق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور حل کنیم و تا کنون رای‌زنی‌هایی با نوبخت معاون راهبردی رئیس جمهور نیز صورت گرفته است.

وی بابیان این که در حال حاضر مشکل برای جذب این افراد و آغاز به کار آن‌ها بحث بودجه است، افزود: باید اعتبار موردنیاز برای پرداخت حقوق این افراد در بودجه لحاظ شود.

کورانی‌فر با بیان این که پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان دو بخش هستند، افزود: بخشی از این افراد پذیرفته‌شده دستگاه‌هایی هستند که بودجه استانی داشته و بخشی دیگر مربوط به دستگاه‌هایی که دارای بودجه ملی هستند.

وی ادامه داد: تعدادی از پذیرفته‌شدگان این آزمون مربوط به دستگاه‌هایی بوده که دارای بودجه استانی هستند که این افراد مشغول به کارشده‌اند و حدود ۵۰۰ نفر باقی‌مانده که باید تعیین تکلیف شوند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری لرستان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری لرستان ,
تاریخ : دو شنبه 31 / 1 / 1392
بازدید : 387
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان از برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان خبر داد.
سجاد معین در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این آزمون در دو حوزه امتحانی خرم آباد و بروجرد برگزار شد، بیان داشت: در مجموع ۱۳ هزار و ۹۸۳ نفر در این آزمون استخدامی ثبت نام کرده بودند.
وی با بیان اینکه در مجموع ۵۱ درصد از این داوطلبان زن و ۴۹ درصد نیز مرد هستند، ادامه داد: از این تعداد هفت هزار و ۹۲ نفر زن و شش هزار و ۸۹۱ نفر داوطلب مرد هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با بیان اینکه پذیرفته شدگان در این آزمون در سطح ۲۵ دستگاه اجرایی استان لرستان مشغول به کار خواهند شد، یادآور شد: ۲۵ درصد از پذیرفته شدگان این آزمون فرزندان شاهد و ایثارگران خواهند بود.
معین ادامه داد: این ۲۵ درصد در پنج دستگاه اجرایی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان صنعت، معدن و تجارت، گمرک، امور عشایری و تعزیرات حکومتی استان لرستان مشغول به کار می شوند.
وی گفت: در مرحله اول این آزمون که امروز برگزار شد هزار نفر پذیرفته می شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان افزود: از این تعداد ۲۰۲ نفر مربوط به سهمیه ۲۵ درصدی بنیاد شهید و امور ایثارگران و ۷۹۷ نفر نیز در ۲۰ دستگاه اجرایی لرستان استخدام می شوند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری لرستان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری لرستان ,
تاریخ : دو شنبه 26 / 1 / 1392
بازدید : 508
نویسنده : ati

 با عنایت به اینکه در نظــراست آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان که در خرداد ماه و تیر ماه سال ۱۳۹۱ ثبت نام بعمل آمده، در روز جمعه مورخ ۳۰/۱/۹۲ برگزارگردد ، داوطلبان عزیز می تواننــد از روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۲۸/۱/۹۲ و ۲۹/۱/۹۲ با مراجعه به سایــت اینترنتی به آدرسhttp://jazb.portaltvto.com نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند و از مراجعه حضوری خودداری نمائید .



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری لرستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری لرستان ,
تاریخ : دو شنبه 20 / 3 / 1391
بازدید : 468
نویسنده : ati

  اطلاعیه شماره ۴ برگزاری آزمون استخدامی استانداری لرستان 

  اطلاعیه شماره ۴-۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۱



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری لرستان , ,
تاریخ : دو شنبه 8 / 11 / 1391
بازدید : 443
نویسنده : ati

 مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری لرستان گفت: آزمون استخدامی دستگاه های اداری استان با محوریت استانداری، تا پایان بهمن ماه جاری برگزار می شود.
ˈ علیرضا صفدریˈ روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی موارد اعتباری و حقوقی برگزاری این آزمون انجام و حل شده و به محض ورود اطلاعات استخدامی در سامانه استخدام این آزمون برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: هم اکنون قراردادهای لازم با سازمان آموزش و پوروش برای تعیین مکان های برگزاری آزمون انجام و دو شهر خرم آباد و بروجرد نیز به عنوان حوزه های امتحانی این آزمون در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه ۱۴ هزار داوطلب در این آزمون استخدامی نام نویسی کرده اند گفت: از این تعداد ۹۹۹ نفر پذیرش و در دستگاههای اداری استخدام می شوند.
وی همچنین در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی گفت: تبدیل وضعیت این نیروها مشروط به انتقال از مرکز استان به شهرستان و از شهرستان به مناطق محروم است.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری لرستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری لرستان ,
تاریخ : دو شنبه 25 / 9 / 1391
بازدید : 451
نویسنده : ati

  مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری لرستان با تشریح آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی استانداری لرستان ابراز امیدواری کرد که ظرف ۱۵ روز آینده وضعیت این آزمون تعیین تکلیف شود.

علیرضا صفدری در حاشیه جشنواره شهید رجایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رایزنیهای صورت گرفته در زمینه آزمون استخدامی استانداری لرستان اظهار داشت: ما آمادگی داریم که این آزمون را در دو حوزه امتحانی بروجرد و خرم آباد برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا به منظور برگزاری آزمون استخدامی استانداری لرستان برای در اختیار گرفتن مدارس با آموزش و پرورش لرستان قرارداد همکاری نیز منعقد کرده ایم.

مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری لرستان با بیان اینکه کارتهای ورود به جلسه امتحان نیز در حال آماده شدن است، تصریح کرد: به محض اخذ مجوز، آزمون استخدامی استانداری لرستان برگزار خواهد شد.

صفدری با اشاره به اینکه سوالات آزمون در دو بخش اختصاصی و عمومی خواهد بود، بیان داشت: در حال رایزنی با وزارتخانه ها هستیم که در صورت تمایل خود آنها سوالات تخصصی را آزمون را طرح کنند و در غیر این صورت در استان این کار صورت گیرد.

وی به افراد ثبت نام کننده در آزمون استخدامی استانداری لرستان ابراز اطمینان داد که این آزمون برگزار می شود و ابراز امیدواری کرد که ظرف ۱۵ روز آینده تکلیف برگزاری آزمون استخدامی استانداری لرستان روشن شود.

مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری لرستان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی در ۱۴ استان کشور، یادآور شد: این در حالیست که در این استانها نیز با توجه به اینکه کار تامین اعتبار حقوقی این افراد باقی مانده هنوز اقدامی در راستای اعلام نتایج و استخدام افراد صورت نگرفته است.

صفدری با اشاره به اینکه کار برگزاری آزمون در ۱۵ استان کشور باقی مانده است، افزود: لرستان نیز از جمله این استانها است که امید می رود هر چه سریع تر موارد مربوط به این آزمون رفع شود.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری لرستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری لرستان ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">